Ontdek de ongekende mogelijkheden bij ADD Business Center
[toggles]
[toggle_item title='1. Virtual office'] Vitual office of ook wel virtueel kantoor is de oplossing om post te ontvangen voor uw bedrijf. Met virtual office kunt voor een laag maandelijkse bedrag u post naar een van onze vestigingen laten sturen en ADD Business Center verwerkt uw post op de door u aangegeven wijze. Virtual office is niet geschikt als inschrijfadres in het handelsregister bij de Kamer van Koophandel. Hiervoor kunt u gebruik maken van een Service kantoor. Iets duurder maar nog steeds de allergoedkoopste oplossing om uw bedrijf in te schijven op een professioneel en zakelijke adres. [/toggle_item]
[toggle_item title='2. Business Center'] ADD Business Center is de grootste aanbieder van business centra in Nederland voor het MKB. Onze dienstverlening is dan ook volledig afgestemd op het MKB; scherpe prijzen en snel met op maat gemaakte oplossingen komen. ADD Business Center zorgt ervoor dat u nette kantoorruimte krijgt in onze business centra te een nette prijs en met een flexibel voorwaarden. Op deze manier kunt u groeien als het kan en inkrimpen als het moet. Wij zijn niet voor niets de flexibele basis van succes! [/toggle_item]
[toggle_item title='3. Bedrijfsruimte te huur'] Binnen ons grote netwerk van bedrijfsruimtes zal altijd een geschikte bedrijfsruimte voor u zijn. Of het nu gaat om een kleine ruimte van 15 m2 voor langere tijd of een bedrijfsruimte van 100 m2 voor een tijdelijk project, ADD kan dit voor u organiseren. Zelfs in geval van calamiteiten. Compleet met snel internet, inrichting en lekkere koffie. [/toggle_item]
[toggle_item title='4. Kantoorruimte huren'] Kantoorruimte huren? Dan moet u zeker een offerte aan vragen bij ADD Business Center. Wij zullen u een zeer scherp voorstel doen in één van onze 50 vestigingen door heel Nederland. Of het nu om tijdelijke kantoorruimte gaat of kantoorruimte voor onbepaalde tijd, ADD heeft voor u de kantoorruimte die bij u past. Samen met u maken we de kantoorruimte zoals u dat wilt. De basis van onze kantoorruimte een gestoffeerd kantoor met een snelle internet verbinding dat we kunnen aanvullen met meubilair, telefonie, receptie diensten, post verwerking en nog veel meer. [/toggle_item]
[toggle_item title='5. Service kantoor'] Nog niet toe aan kantoorruimte of werkt u altijd vanuit huis of onderweg maar wilt u toch gebruik maken van een zakelijk adres om in uw uitingen te gebruiken of op de momenten dat het nodig is een vergaderruimte of werkplek te kunnen gebruiken. Een Service kantoor is dan voor u de oplossing. Voor een klein bedrag per maand kunt u uw bedrijf inschrijven op één van onze adressen in het handelsregister van de Kamer van Koophandel en kunt u ons adres gebruiken in al uw uitingen. Uw poststukken sturen we door of bewaren we op onze locatie. U maakt uw service kantoor helemaal compleet met een lokaal telefoonnummer en telefoonbeantwoording. [/toggle_item]
[toggle_item title='6. Professioneel zakenadres'] In de hedendaagse mondiale economie die zich steeds verder online afspeelt is het essentieel dat u uw bedrijf vestigt op een juiste en representatieve locatie. ADD Business Center is de nummer is provider in Nederland van virtual office oplossingen met zo'n 50 vestigingen, van Randstad tot provinciale steden.
De virtueel kantoor oplossingen van ADD Business Center gaan heel ver in dienstverlening. De basis begin met een professioneel zakenadres, postverwerking, telefoonnummer en telefoonbeantwoording aangevuld met toegang tot vergaderruimtes, spreekruimtes, coachruimte, deelkantoren en flexplekken. Door gebruik te maken van de dienst service kantoor kunt u zelfs uw onderneming inschrijven in het handelsregister van de kamer van koophandel maar ook uw bedrijf aanmelden bij zoekmachines en internet directories. Deze dienstverlening kost maar een fractie van de prijs van een echt kantoor. [/toggle_item]
[toggle_item title='7. Post ontvangen'] Ontvang ook uw post op een van onze ADD Business Center adressen. U kunt uw poststukken bij ons ophalen uit uw eigen gepersonaliseerde brievenbus, wij kunnen de post voor u doorsturen, maar de goedkoopste oplossingen is wel het laten scannen van uw poststukken en ze door ons per e-mail te laten bezorgen. Op deze manier beschikt u niet alleen snel over uw post maar zijn uw poststukken ook nog snel te archiveren in uw eigen computersysteem. [/toggle_item]
[toggle_item title='8. Vergaderzaal'] De ADD vergaderzalen en spreekruimtes zijn zo ontworpen dat er altijd wel een passeren ruimte voor u tussen zit. In de gevallen dat de ruimte toch niet voldoet aan u wensen kunnen in de meeste gevallen uw wensen wel invullen door enkele aanpassingen te doen. Of het nu om een state of the art conferentie ruimte gaat, een spreekruimte voor 1 uurtje of een eigen kantoor voor 1 dag, ADD biedt u de ruimte die u nodig hebt voor een tijdsduur die u bepaald. Met zo'n 50 vestigingen door heel Nederland hebben is er altijd wel een ADD Business Center bij u in de buurt. [/toggle_item]
[toggle_item title='9. Deel kantoor'] Bij ADD Business Center kunt u een volledig uitgerust kantoor huren wanneer u het nodig hebt. Met het ADD reserveersysteem kunt u een deel kantoor huren vanaf 1 uur tot lange duur. Op ons online reserveersysteem treft u tarieven per vestiging aan. Reserveer
hier uw werkruimte per uur, dag of week direct online! [/toggle_item]
[toggle_item title='10. Catering'] Op alle vestigingen kunnen wij de catering van uw bijeenkomst organiseren. Of het nu gaat om enkele broodjes tussen de middag of een uitgebreid diner aan het einde van uw conferentie. Met de cateringservice van ADD valt u bij uw relaties in de smaak. [/toggle_item]
[toggle_item title='11. Internet en presentatie materiaal'] Alle ADD Business centra bieden uitstekend IT-diensten. U krijg toegang tot high-speed internet, presentatie tools zoals smart boards, LCD projectoren, grote beeldschermen, video-conferencing en vele andere tools om uw vergadering handig en succesvol te maken. Bij het vastleggen van een ruimte in het ADD reserveersysteem kunt u de beschikbare opties kiezen en vastleggen. [/toggle_item]
[toggle_item title='12. Telefonie'] Naast een goede werkplek is bereikbaarheid is ontzetten belangrijk. In onze gebrouwen beschikken we over hoogwaardig telecom infrastructuur waarmee we zorgen dat u optimaal bereikbaar bent. Bent u op bepaalde momenten zelf niet in de gelegenheid om u inkomende gesprekken aan te nemen dan kunnen wij dat voor u doen of u maakt gebruik van onze app om te zorgen dat u altijd en overal bereikbaar bent. [/toggle_item]
[/toggles]